Grupa DEV  założyciel Stalker Mazovia zrzeszająca osoby z całej Polski zaprasza na grę terenową typu LARP w klimacie S.T.A.L.K.E.R z wykorzystaniem realnych detektorów anomalii.

 

INFORMACJE PODSTAWOWE:

Miejsce: Wola Camp - Wola Wodyńska
Wskazówki dojazdu:
-Link google maps
Adres:
Termin: 14-16.06.2019 (piątek-niedziela)

Limit miejsc: 150

Składka wszystkich żywych: 100 zł do 20 maja, 120 zł od 21 maja.

Składka Mutantów : 40-100 zł

Wiek uczestników: ukończone 18 lat

 

Z CZYM TO SIĘ JE?


Stalker Mazowia ZEW LITU to weekendowa gra terenowa organizowana przez DEV TEAM łącząca elementy LARP'a i Milsima, osadzona w uniwersum Stalkera znanego z gier ukraińskiego studia GSC, licznych książek i filmów.

Gra terenowa

Stalker to nie tylko szaleńcze rajdy po Zonie, szemrane interesy z zasiedlającymi ją Frakcjami, czy śmiertelnie niebezpieczne eksplorowanie anomalii, ale także zakrapiane Kozakiem wieczorne opowieści snute przy ognisku. Chcemy, aby tegoroczna edycja mogła być opowiedziana przez każde z Was podczas takiego właśnie wieczoru. Dlatego też szykujemy dla Was wielopoziomowe wątki, pozornie małe wydarzenia, na fali których będziecie mogli stać się uczestnikami doniosłych zdarzeń, o których później usłyszy cała Zona. Aby opowieści te były prawdziwie emocjonujące i wiarygodne chcemy stworzyć żyjący świat pozbawiony sztucznych i niepotrzebnie moderowanych elementów. Uważamy, że świat Stalkera to nie tylko te kilkadziesiąt godzin, które wspólnie spędzamy na grze, ale też wszystko to co dzieje się przed, po i wokół niego. Choć urokliwa i zabójcza zarazem, Zona ma swoje zasady, a społeczność, która się w niej wykształciła kieruje się pewnym kodeksem postępowania. Próżno więc szukać w niej morderstwa, które pozostanie bez echa czy konsekwencji.

Gracze - postacie świata Zony

Każda doniosła historia ma swoich bohaterów, dlatego też na Stalkerze nie może ich zabraknąć. Dotychczasowe doświadczenia nauczyły nas, że postać, która wie kim jest i na czym jej zależy o wiele łatwiej odegrać od szablonowego stalkera w zielonej kurtce. Podobnie rzecz ma się z frakcjami – nie chcemy, aby Gracze byli oceniani jedynie przez pryzmat przynależności do jakiejś grupy, która definiowałaby ich charakter, ale powinni być wyrazistymi, niepowtarzalnymi charakterami, kowalami własnego losu. Każdy z Was będzie proszony o wypełnienie specjalnego formularza, w którym określicie nie tylko imię i profesję postaci, w którą chcielibyście się wcielić, ale także to co tę postać definiuje. Pozwoli nam to jeszcze lepiej umiejscowić Was w fabule i sprawić, że będziecie mogli poczuć się głównymi bohaterami tej opowieści.